Effies een klein berichtje tussen al het pupnieuws over onze a.s. Mini-Labradoodle kleintjes van Abby door, omdat ik het toch even niet kan laten, en omdat ik van mening ben dat de situatie die ik ga beschrijven heel herkenbaar is of kan zijn voor (aspirant)-pupkopers/eigenaars. Je wil wel een afspraak met de trimsalon maken maar “iets” weerhoud je om die afspraak te maken.
Herken je dit? Je hond moet eigenlijk wel leren om ontspannen naar en in de trimsalon te zijn dus die eerste afspraak dient echt gemaakt te worden!?! Zo ook mijn eigen nieuwe pup waar ik al maanden naar zijn komst uitkeek, ook hij moest een behandeling hebben en niet zozeer dat zijn vacht het al nodig had maar meer de beleving en actieve socialisatie voor mijn mooie rode Mini_Labradoodle knul.
Ik had, voordat hij kwam, een verzorgplan opgezet en een paar weken geleden hebben jullie de eerste foto hiervan ook al gezien, alleen vertelde ik toen niet dat het mijn eigen nieuwe pup was en ook nog niet over mijn nieuwe service. Vandaag was het volgens mij weer tijd om een kijkje in mijn vachtverzorging & vachtverzorgingsproducten keuken te geven en weer een stukje van mijn opgezet plan te laten zien door middel van de foto van BONO hieronder. De andere foto van Bono wanneer hij nog jonger is vind je HIER.
Hou de DoodleTrimsalon website in de gaten voor de lancering van mijn nieuwe opzet voor een nieuw product genaamd: “Wil jij ook een betaalbare, probleemloze vacht voor je hond?”
Binnenkort komt er meer informatie hierover en ik weet zeker dat jij ook de allerbeste start voor jouw pup wenst!
Weergaven: 87